Bu sitenin tüm hakları saklıdır powered by Adem köse..... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Reklam Alanı 468 x 60

Reklamınızı Burda Görmek istemezmisiniz bizimle iletişime Geçiniz 0507 320 27 62

Muhammed Demirci öyle seyler sölediki



Avusturya kampının yıldızı , “Bana Beşiktaş’ın şansını nasıl görüyorsunuz diye sorulduğunda çok tuhafıma gidiyor. Bazen işler kötü gidebilir ama formamız çok büyük. Hiç bir zaman ligde kaçıncı oluruz diye düşünmem. Biz sadece şampiyonluğa oynarız” diye meydan okudu

Muhammed Demirci… Kimisine göre basın tarafından çok abartıldı, kimine göre ise Sergen ile Ronaldinho karışımı bir futbolcu.
Herkes merak içerisinde onu “Bakalım ne meziyetleri varmış” diye futbol arenasına çıkmasını bekliyor.
Aslından dünya futbolunun önemli yüzlerinden biri olan Guti Hernandez onun için “Beşiktaş geleceğin Messi’sini kadrosunda bulunduruyor.
Tüm dünya bu futbol dehasını konuşacak” ifadelerini Muhammed daha 16 yaşındayken kullanmıştı.
Southampton ile oynanan hazırlık maçında attığı golle Bilic’i bile yerinden zıplatan Muhammed, “O gol A takımda attığım ilk güzel gol.
O an Bilic’in çok sevindiğini gördüm.
Onun gibi dünya çapında birini sevindiriyorsam, bu benim için çok önemli.
Bu nedenle golden sonra hocama sarıldım. Hocamız çok iyi birisi. Herkesle iyi diyalog kuruyor. Taktik konusunda onun hakkında konuşmak benim haddime bile değil. Maç toplantılarında çok motive edici konuşmalar yapıyor” diye konuştu.
‘Çocukluğum çok güzel
Kendisine Muhammed’in çok mu abartıldığını sorduğumuzda ise genç yetenek, “Beni basında çok abarttıkları gibi yerin dibine soktukları da oldu.
Herkes kendi işini yaptığı için bu duruma pek fazla yorum yapmak istemiyorum. Ben futbol oynuyorum. Kimi zaman iyi, bazen de kötüyüm. Gazeteciler de bazen iyi, bazen de kötü yazmak zorunda oluyorlar” dedi.
Beşiktaş’a 11 yaşında geldiği için çocukluğunu yaşayıp yaşayamadığı sorduğumuz Muhammed, sorunun bitmesini bile beklemeden, şu cevabı verdi:
“Futbola çok erken başladım ama hiçbir zaman çocukluğumu yaşayamadım demedim.
Çünkü ben futbol oynarken çocukluğumu zaten yaşadım. Türkiye’de her erkek, çocukluğunu top oynayarak geçirir.
Beşiktaş gibi bir takımın alt yapısında oynadığım için de çocukluğum çok güzel geçti diyebilirim.”
Kimi zaman gazetecilerin yönelttiği sorulardan bir tanesine kızan genç yetenek, “Bana Beşiktaş’ın şansını nasıl görüyorsunuz diye sorulduğunda çok tuhafıma gidiyor.
Biz büyük ve her zaman şampiyonluğa oynayan bir takımız.
Bazen işler kötü gidebilir ama formamız çok büyük. Beşiktaş’ın futbolcusu, kadroda kimler oynuyor diye rakiplerine bakmaz. Bunlar bizim için önemli şeyler değil. Hiçbir zaman ligde kaçıncı oluruz diye düşünmem.
Biz sadece şampiyonluğa oynarız” diye konuşarak adeta meydan okuyor.
Yeni sezonda takıma girmek için çok çalışacağını belirten Muhammed, “Bu sene kendime daha fazla özgüven duyuyorum. Geçen sezon daha tedirgindim.
Artık yavaş yavaş öğreniyorum.
Kendime olan özgüvenimin yerinde olduğunu düşünüyor ve ayağıma top geldiğinde artık heyecanlanmıyorum.
Saha içerisinde daha rahat düşünebiliyorum. Sergen ve Alex gibi gol ortalaması yüksek orta saha oyuncularını da örnek alıyorum” ifadesini kullandı.
Efsane olmak ÇOK daha güzel
Bana yıldız denilmesi tabi ki hoşuma gider ama bu beklentilerin çok yükselmesine neden olur diye düşünüyorum.
Şu anda bile beklentiler yüksek. Bu durum beni baskı altına sokmuyor.
Daha fazla çalışmamı gerektiriyor. Oynamadan yıldız denilmesini doğru bulmuyorum. Yıldızdan ziyade, ileride efsane olmak daha güzel bir şey.
Özel hayat planlaması
Kariyerim için özel hayatımla ilgili planlama henüz yapmadım.
Bu konuda bazı insanlara danışmayı düşünüyorum. Şu an için erken yatıyorum.
Futbolumu etkileyecek şeylerden uzak duruyorum. Şu an bir kız arkadaşım yok.
Bunun sebebi için, “vaktim yok” diyemem. Sonuçta şu an hayatımda birisi yok. Eğer iyi anlaşabileceğim birisi olursa neden olmasın?
Fernandes çok iyi bir insan
Fernandes zaman zaman benimle konuşuyor.
Maçlarda ve normal zamanlarda uyarılarda bulunuyor.
Dışarıdan soğuk görünse de, çok iyi ve sıcak birisi.
Sonuçta profesyonel bir takımız her dakika da benimle ilgilenemiyor ama ne yapmam konusunda bana çok yardımcı oluyor.
Eğitim şart
Bu sene liseyi bitirdim. Kamp dönüşü üniversiteye yazılacağım. Hem futbolu, hem de okulu bir arada götürmek isterim.
Nasılsa futbolcu oldum diye eğitim konusunda umursamazlığım yok. Okuyabildiğim kadar okumak istiyorum. Üniversiteye gidersem spor akademisini okuyacağım.

Reklam Alanı


Reklamınızı Burda Görmek istemezmisiniz bizimle iletişime Geçiniz 0507 320 27 62

reklam

SiTemizDe TV-1 TV-2 TV-3 TV-4 TV-5 TV-6 SECENEKLERINDEN MAC İZLİYEBİLİRSİNİZ.. Film Maç izliyiP DiLediGinizce sohbet EdeBiLiiRSiNiz BiZi TeRCih ettiGiNiz İçİN TeŞeKKür EDeRiz

TEAM PARTICIPATING